برای کاهش وزن با رژیم غذایی کم کربوهیدرات و دستور مرغ پنیر بخورید

هر فرد چاشنی می داند که رژیم کم کربوهیدرات به معنای پروتئین و چربی فراوان است و غذاهایی را قربانی می کند که شیرینی ما را سیر می کند. کربوهیدرات ها همیشه پر از کالری خالی هستند و ارزش غذایی کمی دارند یا اصلاً ارزش غذایی ندارند. رژیم‌های کم کربوهیدرات، که به‌عنوان کربوهیدرات‌های کنترل‌شده نیز شناخته می‌شوند، رژیم‌های با گلیسمی پایین، و رژیم‌های کم کربوهیدرات، دستور العمل‌های کم کربوهیدرات و ایده‌های منوی زیادی را ارائه می‌دهند تا به رژیم‌گیرندگان کمک کند به برنامه پایبند باشند. شناخته شده ترین آنها رژیم اتکینز و رژیم غذایی ساحل جنوبی هستند، در حالی که گزینه های زیادی وجود دارد. وجه مشترک همه آنها محدودیت مصرف کربوهیدرات در تلاش شما برای کاهش وزن است.

رویکردهای مختلف برای کم کربوهیدرات

چه رژیم کم کربوهیدراتی را انتخاب کنید که تعداد واقعی کربوهیدرات‌هایی را که در روز می‌خورید محدود می‌کند، چه رژیمی که محدودیت‌هایی را برای برخی غذاها، به‌ویژه آنهایی که نشاسته و قند بالایی دارند، ایجاد می‌کند. دستور العمل های خاصی برای وعده های غذایی کم کربوهیدرات بر وجود قند خون در غذاهای شما تاکید دارد. یکی از قوانین سرانگشتی در میان اکثر افرادی که رژیم غذایی کم کربوهیدرات دارند، اصل “بدون غذاهای سفید” است که از مصرف هر گونه غذای سفید، از جمله سیب زمینی، شکر، برنج و آرد سفید اجتناب می کنند.

اگرچه این ممکن است کمی احمقانه به نظر برسد، اما رژیم پنیر مرغ یک دستور العمل محبوب در بین رژیم‌های کم کربوهیدرات است که به ۱۲ اونس سینه مرغ، سه تکه گوشت خوک، ½ فنجان پنیر چدار، ½ فنجان خامه و کره و پودر سیر نیاز دارد. . ، یک پیمانه سیر، کمی نمک و فلفل و دود مایع.

مواد را جمع آوری کنید و مرغ را طبق دستورالعمل های پخت اولیه برای رژیم کم کربوهیدرات خود بپزید، که شامل آب پز کردن مرغ با له کردن آن با پتک گوشت قبل از تفت دادن آن با کره است. ادامه دهید و گوشت خوک را در یک تابه گرم کنید، پس از برداشتن کره ذوب شده از همان ماهیتابه استفاده کنید، سپس ۱/۴ قاشق چایخوری دود مایع اضافه کنید. مدام هم بزنید و خامه، ادویه جات ترشی جات و ۱/۲ فنجان پنیر چدار را اضافه کنید. به هم زدن مخلوط ادامه دهید تا چدار کاملا ذوب شود. مرغ را در یک بشقاب قرار دهید، یک تکه گوشت خوک را روی هر تکه مرغ قرار دهید و مقدار زیادی سس پنیر را روی آن قرار دهید. این دستور غذایی ساده و کم کربوهیدرات باعث می شود که غذای کاملی باشد که تضمین می کند کربوهیدرات بیشتری نسبت به رژیم غذایی خود مصرف نکنید.

هنگامی که شروع به برنامه ریزی منوی برنامه غذایی خود کردید، ارزش ماهی سالمون دودی را به عنوان یک ماده مغذی با کیفیت بالا و کم کربوهیدرات نادیده نگیرید. ماهی سالمون حاوی مقادیر بالایی از اسیدهای چرب امگا ۳ است و یک مکمل غذایی عالی است که به شما در برنامه ریزی سبک زندگی سالم کمک می کند.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر