بدون پول، بدون مشکل! ۱۰ راه برای رسیدن به تناسب اندام رایگان

شاید فکر می کنید مادران مشهور این کار را آسان می کنند. بالاخره آنها ثروتمند هستند! آنها می توانند در حین تمرین با یک مربی شخصی، پرستار بچه ها را برای تماشای نوزادان خود استخدام کنند. صبحانه، ناهار و شام به صورت تازه توسط بهترین سرآشپزها تهیه می شود. اگر نخواهند هرگز مجبور نیستند برای شستن کاهو انگشتی را بلند کنند. خوب، پس شاید آنها این کار را از بقیه ما راحت تر داشته باشند!

اما بهانه نگیرید که برای کاهش وزن به پول نیاز دارید. بودجه شما مجبور نیست شما را عقب نگه دارد. کارهای زیادی وجود دارد که مادر روزانه می تواند برای سوزاندن کالری و ورزش بدون پول نقد انجام دهد:

۱. کتاب های سلامت و تناسب اندام را از کتابخانه بررسی کنید. در اینجا چند عنوان برای شروع شما آورده شده است: راه حل رژیم بک: مغز خود را آموزش دهید تا مانند یک فرد لاغر فکر کند اثر جودیت اس. بک و بدن برای زندگی برای زنان: طرح یک زن برای تحول فیزیکی و ذهنی اثر پم پیک و سیندی کرافورد.

۲. پیاده روی کنید. با یک پیاده روی چالش برانگیز در فضای باز عالی از فصل لذت ببرید.

۳. در باغ خود کار کنید. مراقبت از گیاهان نه تنها درمانی است، بلکه ورزش خوبی است. اگر نیاز به چمن زنی دارید، چه بهتر!

۴. مدار ورزش خانگی خود را بسازید. سه فعالیت را برای بالا بردن ضربان قلب خود انتخاب کنید، مانند دویدن از پله ها بالا و پایین، جک های پرش و دویدن در خانه یا در محل. هر فعالیت را ۲ دقیقه انجام دهید و سپس به فعالیت بعدی بروید. تکرار.

۵. برنامه‌ها و ایده‌های ورزشی رایگان را در YouTube جستجو کنید.

۶. یک باشگاه ورزشی را با یک هفته آزمایشی رایگان امتحان کنید. آیا نزدیک به خانه خود سالن ورزشی دارید؟ بایستید و بپرسید که آیا آنها برای این هفته مجوز مهمان دارند یا خیر. به احتمال زیاد پاسخ مثبت خواهد بود. این بهترین راه برای اجرای آزمایشی باشگاه بدون سرمایه گذاری است.

۷. دوچرخه سواری کنید. چه به تنهایی و چه با خانواده یا دوستان خود، دوچرخه سواری راهی عالی برای کاهش استرس، بیرون رفتن و سوزاندن کالری است.

۸. با خانواده خود فریزبی بازی کنید. آنقدر سرگرم خواهید شد که تمام دوندگی هایی که برای گرفتن آن فریزبی انجام می دهید را فراموش خواهید کرد!

۹. با کودک خود ورزش کنید. سعی کنید کودک خود را در حین انجام حرکات اسکوات در آغوش بگیرید، کودک خود را در حین انجام حرکات فشاری ببوسید یا کودک خود را بالا بیاورید، بارها و بارها!

۱۰. آب بنوشید. نوشابه، کافه لاته، نوشیدنی های الکلی و لیموناد را کنار بگذارید. آب را انتخاب کنید – نه تنها در کالری صرفه جویی می کنید، بلکه در پول نیز صرفه جویی خواهید کرد!

ببینید، راه های زیادی برای به دست آوردن تناسب اندام رایگان وجود دارد! پس برای چی منتظری؟

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر