با خورشید روبرو شوید و انگیزه بگیرید

با خورشید روبرو شوید و انگیزه بگیرید


در این ماه ، ما بر روی بهترین چیزها در اعضای خود ، از جمله دستاوردهای آنها و نحوه ایجاد انگیزه در دیگران ، تمرکز می کنیم. همانطور که از دیگران یاد می گیریم ، از تنقلات خوشمزه لذت می بریم و همیشه از چهره خود در برابر آفتاب محافظت می کنیم ، از وبلاگ این ماه لذت ببرید.

هوموس به شما چیزی می گوید

حمص یکی از بهترین میان وعده ها است. شاید بهترین. خوشحال می شویم افکار شما را بشنویم ، اما مطمئن هستیم که هنوز هم درست خواهیم گفت. این غذا فوق العاده همه کاره ، همیشه خوشمزه است و می تواند متناسب با ترجیحات شخصی ناهارخوری شما باشد. آیا اشاره کردیم که هوموس برای شما نیز کمی سالم است؟

در حقیقت ، هوموس می تواند به موارد زیر کمک کند:

  • بهبود سلامت استخوان ها ، ماهیچه ها و پوست (حاوی پروتئین)
  • کلسترول پایین (با تشکر از نخود!)
  • آنتی اکسیدان های بیشتری ارائه دهید
  • کم خونی (نخود و تاهینی منابع عالی آهن هستند)
  • تو ضعیف هستی
  • فردا!

ما یک دستور العمل آسان برای روز ملی هوموس ارسال کرده ایم. اینجا دوباره برای کسانی است که آن را از دست داده اند.

هوموس عالی قابل برنامه ریزی

فهرست:

1 جعبه نخود

سیر ، تاهینی ، آب لیمو ، روغن زیتون ، نمک و زیره بنا به درخواست

دستورالعمل ها:

همه مواد را مخلوط کرده و مزه کنید تا خوشحال شوید.

با میان وعده مورد علاقه خود (تعداد انگشتان) وارد شوید و لذت ببرید!

اسلاید هوموس 4

پرواز: با خیال راحت مواد مختلف را برای چاشنی هموس خود اضافه کنید. Jalapeno ، فلفل سبز ، عسل ، پاپریکا ، زیتون و/یا گوجه فرنگی تنها چند محصول دیگر هستند که می توانید برای طعم قوی تر به آنها اضافه کنید.

این را بجوید

ما از این میان وعده پرسیدیم که میان وعده شما چیست ، با این هشدار که می توانید تا پایان عمر فقط 3 عدد بخورید. پس از بررسی بیشتر در مزایای آنها ، مطمئن نیستیم که بتوانیم هر 3 مورد را انتخاب کنیم. به نظر می رسد ممکن است مجبور باشیم قوانین خود را زیر پا بگذاریم و ALL SNACKS را انتخاب کنیم.

ما می خواستیم به شما اطلاع دهیم که مهم نیست کدام میان وعده سالم را انتخاب می کنید ، هیچ پاسخ اشتباهی وجود ندارد. هر چیزی که ما ارسال می کنیم دارای مزایای سلامتی و ترکیباتی است که می تواند به شما در کاهش وزن ، تناسب اندام و همینطور ماندن کمک کند.

  1. ماست و گرانولا – حاوی فیبر ، کلسیم ، پروتئین و پروبیوتیک
  2. سیب و کره بادام زمینی – مقدار زیادی فیبر ، چربی های سالم ، پروتئین و مواد معدنی
  3. نان تست آووکادو – مقدار زیادی پتاسیم ، فیبر ، چربی های سالم و ویتامین ها
  4. اسموتی میوه ای – حاوی ویتامین های ضروری ، آنتی اکسیدان ها و فیبر است
  5. آجیل مخلوط – منبع خوبی از مواد مغذی ، آنتی اکسیدان ها ، چربی های سالم و فیبر است
  6. موز – مقدار زیادی پتاسیم ، ویتامین B و منیزیم
  7. بلغور جو دوسر – مقدار زیادی فیبر ، آنتی اکسیدان ها ، ویتامین ها و کمک به کاهش قند خون
  8. تخم مرغ آب پز سخت – سرشار از پروتئین ، ویتامین B ، کلسیم و روی است
  9. پنیر و میوه – مقدار زیادی ویتامین B ، کلسیم ، پروتئین و مواد معدنی

آیا ما میان وعده های سالم دیگری را که بیشتر از همه لذت می برید کنار گذاشتیم؟ با خیال راحت در رسانه های اجتماعی فریاد بزنید تا بدانیم چه چیزهایی را از دست داده ایم.

اعضاء انگیزشی می

karlacariaga

ما در این ماه روز مادر را جشن گرفتیم ، بنابراین مناسب است که ما مادری الهام بخش داشته باشیم که کاملاً او را در ورزشگاه و خارج از آن مجبور می کند. کارلا ازkarlacariaga در اینستاگرام یک #مادرزن است که وقتی به سختی کار خود را نشان نمی دهد (شانه های قاتل!) با سخنان انگیزشی خود از خردمندی مادر الهام می گیرد.

“تمرکز بر مرحله قبل از خود ، نه کل نردبان” تنها یکی از درخواست های #FitcoMom است. چه اهداف سخت تناسب اندام ما باشد و چه مشکلات عظیم زندگی ، به ما این امکان را می دهد که با برداشتن یک قدم در هر مرحله بر آنها غلبه کنیم.

karlacariaga را در اینستاگرام دنبال کنید و آهنگها و الهامات شگفت انگیز او را ببینید.

@breannalaw15

Breanna از @breannalaw15 در اینستاگرام این ماه توجه ما را به خود جلب کرد زیرا نترسیدیم کلمه “F” را کنار بگذاریم: شکست. برخی از محرک ترین محتواها از کسانی است که شکست می خورند و به راه خود ادامه می دهند. سگ مادر برنا ، “همه چیز ملموس است “و” ترک صحیح نیست “هنگامی که نمی توانید کاملاً آن را درست بدست آورید.

ما از انگیزه و اشتیاق او الهام گرفته ایم. هر سفر تناسب اندام در طول مسیر چاله هایی دارد ، اما آنچه تعیین می کند که چگونه به اهداف خود می رسیم ، همان چیزی است که در سفر انجام می دهیم. برانا سقوط او را به بورپ های عزم و اراده تبدیل می کند که او را در جفت گیری حفظ می کند. ما می خواهیم برای این جانباز ارتش نان تست بگذاریم که ما را سرپا نگه می دارد و همیشه ما را به جلو می راند.

@breannalaw15 را در اینستاگرام دنبال کنید و تعداد زیادی برنده ، تمرین و سگ شایان ستایش را ببینید.

@ajaxxfit

آیا به دنبال مدارهای کوچکی هستید که با سطح تناسب اندام شخصی شما مطابقت داشته باشد؟ ajaxxfit را در اینستاگرام ببینید! این عقاب قدیمی UNT تمریناتی را که طی سالها آموخته است گرد هم می آورد و آنها را با جهان به اشتراک می گذارد تا به دیگران در تناسب اندام کمک کند. چه متخصص باشید و چه تازه کار را شروع کنید ، آنتونی کار بزرگی را انجام داده است که تمرینات گام به گام دینامیت HIIT را برای همه سفرهای مختلف تناسب اندام ایجاد کرده است.

ajaxxfit را در اینستاگرام دنبال کنید و تماشا کنید که او موضوعات جنگ را از بین می برد در حالی که کار را برای بقیه ما آسان می کند.

چه چیزی به شما انگیزه می دهد؟

ماه مه زمانی است که می توانیم وارد ورزش برزخ شویم. قطعنامه های سال از بین رفته است و ما خود را در این فکر می بینیم که آیا ارزش این همه کار را دارد یا خیر. این! زمین خوردن آسان است ، اما همانطور که در این ماه گفتیم ، تسلیم شدن درست نیست. ما از شما پرسیدیم چه چیزی شما را تشویق می کند که به کار خود ادامه دهید در حالی که اوضاع به این خوبی نیست. ما به هر 10 دلیلی که ارسال کردیم نمی پردازیم ، اما می خواهیم برخی از دلایل کارکرد برخی از انگیزه های شما را پشت سر بگذاریم.

2. برای حفظ شادی عمومی

هنگام ورزش ، مغز شما مواد شیمیایی زیادی را به بدن شما می ریزد. اینها شامل اندورفین ، دوپامین و حتی آدرنالین است که نشان داده شده است به افزایش احساس شادی کمک می کند! به طور خلاصه ، اگر احساس ناراحتی می کنید و به انگیزه نیاز دارید ، بدانید که ورزش به شما کمک می کند تا خوشحال و مثبت باشید. ناگفته نماند اعتماد به نفس.

6. استرس را کاهش دهید

ما فقط اشاره کردیم که ورزش اندورفین را برای شادی افزایش می دهد ، اما هورمون های مرتبط با استرس ، از جمله کورتیزول را نیز کاهش می دهد. مغز شما نه تنها مواد شیمیایی واقعی ضد استرس را آزاد می کند ، بلکه مزایای سلامتی اضافی برای قلب و بدن شما می تواند به شما کمک کند تا احساس بهتری داشته باشید.

9. برای حفظ شیوه زندگی سالم

تنها چیزی که می شنویم مزایای ورزش است. این می تواند متابولیسم شما را افزایش دهد ، به کاهش وزن کمک کند ، استرس را کاهش دهد ، شادی و اعتماد به نفس را افزایش دهد و خیلی بیشتر. یک سبک زندگی سالم همه جنبه های زندگی شما را شامل می شود ، از جمله خانواده ، دوستان و جامعه. این بسیار سرگرم کننده است که فکر کنید ورزش برای خودتان نیز تأثیر مفیدی بر سایر چیزهای اطراف شما خواهد داشت.

چه چیزی به شما انگیزه می دهد؟ هر کس هنگام شروع (یا ادامه) یک سفر تناسب اندام ، آرمان ها و اهداف خاص خود را دارد. مال تو چیه؟ با هشتگ #FitnessConnection در رسانه های اجتماعی به ما اطلاع دهید و شما می توانید یکی از اعضای برجسته ما باشید.

خورشید پدیدار میشود

ما به سرعت در حال افزایش در تابستان و اواسط سال هستیم! وقت بگذارید و به خودتان یادآوری کنید چه چیزی شما را هدایت می کند و چه چیزی شما را در مسیر خود نگه می دارد. به یاد داشته باشید ، اشکالی ندارد که هر چند وقت یکبار استراحت کنید یا زمین بخورید ، اما ترک آن اشکالی ندارد. ما به شما بسیار اعتقاد داریم ، بنابراین اگر احساس می کنید نیاز به تقویت دارید. به دیدن ما بیایید و ما مطمئناً به شما کمک می کنیم زمان خود را در زیر نور خورشید برگردانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *