اگر می خواهید بدانید چگونه در دانشگاه وزن کم کنید، در اینجا راه سریع و آسان برای انجام آن وجود دارد

بسیاری از دانش آموزان هستند که می خواهند یاد بگیرند که چگونه وزن خود را در کالج کاهش دهند، و بسیاری از دانش آموزان هستند که بیشترین وزنی را که در طول زندگی خود در طول زندگی خود به دست آورده اند، در دوران کالج به دست می آورند. در واقع، اضافه وزن چیزی است که در کالج‌های سراسر آمریکا بسیار رایج است به طوری که چیزی به نام «فرزند ۲۰» وجود دارد که در آن بسیاری از دانش‌آموزان در طول سال‌های اول تحصیلی، عملاً در اولین زوج اول، ۲۰ پوند اضافه می‌کنند. ماه ها.

دانش‌آموزان واقعاً در دنیا اهمیتی در رعایت رژیم غذایی ندارند، زیرا آنها در دانشگاه هستند و رژیم غذایی چیزی است که در حال حاضر چندان به آن توجه نمی‌کنند. حتی اگر این درست است، شما هنوز هم می توانید وزن کم کنید تا زمانی که در کالج هستید تا زمانی که از روش های خوب و ایمن برای رسیدن به آن هدف استفاده کنید.

به نظر من، من فکر می کنم که همه دانشجویان کالج باید تلاش کنند تا برای حفظ وزن خود به یک رژیم غذایی پایبند باشند تا زمانی که فارغ التحصیل می شوند از آنچه که به دست آورده اند رضایت بیشتری داشته باشند. اولین کاری که باید انجام دهید این است که پیش بروید و یک برنامه کاهش وزن خوب ایجاد کنید تا به آن پایبند باشید. همه چیز در کالج زمانی که برنامه ریزی شده باشد به جای اینکه فقط از روی هوس انجام شود بسیار ساده تر است.

کاری که باید انجام دهید این است که به غذاهایی که همیشه در کافه تریا کالج شما سرو می شود نگاه کنید و مطمئن شوید که در چه روزهایی چه زمانی سرو می شود. با انجام این کار می توانید از قبل برنامه ریزی کنید تا غذاهای خاصی را که انتخاب های سالمی در آن روزهای خاص هستند، مصرف کنید. شما باید عادات غذایی خود را از خوردن غذاهای راحت معمولی خود تغییر دهید زیرا همیشه پر از کالری هستند.

بنابراین اگر به خوردن دو یا سه دونات در صبح عادت دارید، وقت آن است که آن را متوقف کنید. ببینید این دلیل بزرگی است که چرا بسیاری از مردم با رژیم گرفتن مشکل دارند، زیرا آنها مجبورند غذاهایی را که دوست دارند برای رسیدن به هدف کاهش وزن خود تغییر دهند. یکی دیگر از کارهایی که من به شما توصیه می کنم برای کاهش وزن در دوران کالج انجام دهید این است که باید مطمئن شوید که کارهای چندوظیفه ای زیادی انجام نمی دهید.

دلیل اینکه شما نمی خواهید این کار را انجام دهید این است که وقتی کارهای بی اهمیت را به یکباره انجام می دهید، در زمان هایی که نباید غذا بخورید و ممکن است به پایان برسانید میل به غذا خوردن دارید. پرخوری بسیاری از دانشجویان در کالج های سراسر کشور غذاهای ناسالم، به ویژه پیتزا می خورند. شما باید وعده های غذایی کوچکی بخورید که دارای کالری شماری ۵۰۰ در هر چهار ساعت است، و مطمئن شوید که وعده های غذایی خود را حذف نکنید زیرا در نهایت گرسنه می شوید و سطح گلوکز خون خود را تغییر می دهید.

آخرین کاری که باید انجام دهید این است که اگر می خواهید در دانشگاه وزن کم کنید، باید عادات غذایی خود را تغییر دهید و بیشتر ورزش کنید. وقتی در دانشگاه هستید، بیشتر وسوسه می‌شوید که الکل بنوشید، و زمانی که زیاد الکل می‌نوشید، بدون شک بیش از آنچه باید کالری مصرف می‌کنید.

آبجو سرشار از کالری است، بنابراین اگر قصد کاهش وزن و حفظ وزن را در دوران دانشگاه دارید، از آن دوری کنید. تمرینی که باید انجام دهید باید تمرینات قلبی عروقی و تمرینات قدرتی برای عضله سازی باشد. هنگامی که تمرینات قلبی عروقی و تمرینات قدرتی را با هم ترکیب می کنید، بدن شما فوق العاده لطیف به نظر می رسد و می توانید فعالیت های بدنی را بدون تلاش انجام دهید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر