اهمیت خورده شدن در اقامت روزمره ما

هنگامی کدام ممکن است ما هر نوع وعده های غذایی یا مایع مغذی را خوردن می کنیم، هیکل چرخ دنده معدنی آسان را انتخاب کنید و انتخاب کنید حیاتی، ویتامین های غذایی، {چربی ها}، پروتئین ها، کربوهیدرات ها، {چربی ها} را انتخاب کنید و انتخاب کنید آب را اجتناب کرده اند این وعده های غذایی یا مایعات مغذی هضم را انتخاب کنید و انتخاب کنید فریب دادن می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید آنها را به جریان خون را انتخاب کنید و انتخاب کنید نشاط منتقل می تدریجی کدام ممکن است به انبساط هیکل {کمک می کند}. سلامت شخصی را محافظت تدریجی.

قطعا ارزش آن را دارد غذایی برای بهزیستی هر شخص خاص مهمتر است. وعده های غذایی یا مایعاتی کدام ممکن است می خوریم بر هیکل را انتخاب کنید و انتخاب کنید سلامت ما نیز تأثیر می گذارد. به همین دلیل فوق العاده حیاتی است کدام ممکن است نسبت به وعده های غذایی یا مایعاتی کدام ممکن است در اقامت روزانه شخصی خوردن می کنیم تا حد زیادی آگاه باشیم. انواع زیادی اجتناب کرده اند {بیماری ها} تنها {به دلیل} رژیم غذایی خطا رخ می دهد. برخی رژیم‌های غذایی {به خودی خود} قابل دستیابی است باعث بیماری‌های خاصی شوند یا توسعه خوب اختلال شناسایی شده است مشابه با دیابت، بیماری قلبی یا کلیوی را اصلاح دهند.

چرا خورده شدن برای ما حیاتی است؟

ما علاوه بر این می دانیم کدام ممکن است وعده های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید آب برای جمع کردن را انتخاب کنید و انتخاب کنید محافظت سلامت هیکل ما حیاتی هستند. هر وعده های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید مایع خوشایند تشکیل برخی اجتناب کرده اند چرخ دنده مغذی مهم مشابه با پروتئین ها، کربوهیدرات ها، {چربی ها}، برخی ویتامین های غذایی، چرخ دنده معدنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید آب است. همه اینها موقعیت متفاوتی در محافظت سلامت هیکل را انتخاب کنید و انتخاب کنید مونتاژ سلول های جدید در هیکل ما دارند.

{این مهم} خورده شدن را انتخاب کنید و انتخاب کنید موقعیت آن در هیکل ما است:

پروتئین:

پروتئین به هیکل ما {کمک می کند} تا عضله بسازد را انتخاب کنید و انتخاب کنید سیستم امنیت هیکل را آسانسور تدریجی. پروتئین ها عمدتاً اجتناب کرده اند زنجیره های بلند اسیدهای آمینه تشکیل شدند. ۲۲ نوع مختلف اسید آمینه موجود است را انتخاب کنید و انتخاب کنید هیکل ما برای کار کردن دقیق به همه این اسیدهای آمینه خواستن دارد. پروتئین خوب نوع ماده مغذی فراوان در هیکل ما است کدام ممکن است احساس های جدیدی می سازد را انتخاب کنید و انتخاب کنید تمام سلول های شکسته هیکل را ترمیم می تدریجی. علاوه بر این به تشکیل هورمون ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید آنزیم هایی کدام ممکن است موقعیت های مختلفی در هیکل مشابه با متابولیسم را انتخاب کنید و انتخاب کنید ​​انبساط جنسی ایفا می کنند {کمک می کند}. بسیاری از مختلفی اجتناب کرده اند پروتئین موجود است کدام ممکن است بسیاری از مختلفی اجتناب کرده اند موقعیت های مهم را در هیکل ما ایفا می تدریجی. شناخته شده به عنوان مثال، کلاژن پروتئینی است کدام ممکن است به مو را انتخاب کنید و انتخاب کنید منافذ و پوست ما امکانات، کشش را انتخاب کنید و انتخاب کنید مخلوط کردن می دهد. برخی اجتناب کرده اند دارایی ها خوشایند پروتئین عبارتند اجتناب کرده اند عدس، محصولات لبنی کم چرب، توفو، آجیل، دانه ها، نخود فرنگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید تمپه. برخی اجتناب کرده اند غذاهای رایج مشابه با نان سبوس دار، سیب زمینی، ذرت را انتخاب کنید و انتخاب کنید پاستا نیز تشکیل پروتئین هستند. پروتئین سویا مهمترین را انتخاب کنید و انتخاب کنید مقاوم ترین پروتئین است را انتخاب کنید و انتخاب کنید با هر پروتئینی با منشاء حیوانی برابری می تدریجی.

کربوهیدرات ها:

کربوهیدرات ها به ما نشاط می دهند. این می تواند یک تأمین اندیشه آل نشاط برای هیکل است از کربوهیدرات ها دستی تر به گلوکز تغییر می شوند. این به هیکل ما {کمک می کند} تا نشاط اجباری برای تشکیل اجزای سلولی را تامین تدریجی. کربوهیدرات ها اجتناب کرده اند سه مخلوط کردن کربن، هیدروژن را انتخاب کنید و انتخاب کنید اکسیژن نوسازی شده توسط پوشش گیاهی تشکیل شدند. ۴ نوع کربوهیدرات مهم موجود است – قند، نشاسته، فیبر را انتخاب کنید و انتخاب کنید صمغ. اگر کربوهیدرات ها به طور مشترک خورده شوند هیچ گونه افزایش وزنی تحمیل نمی کنند، تا مشابه با سایر گروه های غذایی باشد. ۲ نوع کربوهیدرات موجود است – پیچیده را انتخاب کنید و انتخاب کنید آسان. اثربخشی کربوهیدرات ها ممکن است در نتیجه ساخت کتون در هیکل شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید ممکن است در نتیجه حالتی به تماس گرفتن کتوز شود. الگوی های خوشایند کربوهیدرات ها نان، سیب زمینی، ماکارونی، نوشابه، چیپس، شیرین/شیرینی، بیسکویت/کوکی ها، پودینگ، دسر، شکر، موز را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیره هستند.

{چربی ها}:

{چربی ها} به ما نشاط بیشتری می دهند. خوب ماده مغذی است را انتخاب کنید و انتخاب کنید مقدار خاص چربی برای هیکل ما حیاتی است. در همه زمان ها ما را اضافه وزن نمی شود. آنها با دفاع کردن اجتناب کرده اند ما به سمت اصلاحات ناگهانی دما را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاوه بر این دفاع کردن اجتناب کرده اند اندام های حیاتی ما در عایق بندی هیکل ما موقعیت دارند. لیپیدها اجتناب کرده اند گروه بزرگی اجتناب کرده اند ترکیبات محلول در حلال های آلی را انتخاب کنید و انتخاب کنید نامحلول در آب تشکیل شدند. چربی در هر خوب و دنج ۹ انرژی دارد. هنگامی کدام ممکن است چربی های غذایی هضم می شوند، اسیدهای چرب ساخت می شوند. علاوه بر این برای سلامت منافذ و پوست را انتخاب کنید و انتخاب کنید ترتیب فشار خون حیاتی است.

۲ نوع چربی موجود است، اشباع (پایدار در دمای اتاق) را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیر اشباع (مایع در دمای اتاق). برای بدست آمده اسید لینولئیک کافی، یکی اجتناب کرده اند معدود اسیدهای چرب کدام ممکن است هیکل توسط خودم در موقعیت به ساخت آن نیست. خوب شخص بالغ در روز به ۱ قاشق غذاخوری چربی غیراشباع خواستن دارد. چربی های اشباع شده عمدتاً در محصولات لبنی مشابه با کره، خامه، چسبناک را انتخاب کنید و انتخاب کنید مقداری آب نبات کشف شد می شوند. دارایی ها چربی های غیر اشباع روغن سویا، آفتابگردان را انتخاب کنید و انتخاب کنید ذرت هستند.

ویتامین های غذایی:

ویتامین خوب مخلوط کردن آلی است کدام ممکن است فرآیندهای هیکل را ترتیب می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید موقعیت مهمی در کار کردن دقیق هیکل ما دارد. واژه ویتامین اجتناب کرده اند «ویتامین» محصول جانبی شده است کدام ممکن است خوب عبارت مختلط اجتناب کرده اند حیاتی را انتخاب کنید و انتخاب کنید آمین است. امروزه خوب مخلوط کردن شیمیایی به تماس گرفتن ویتامین. هیکل ما برای انبساط را انتخاب کنید و انتخاب کنید نمو خالص به ویتامین های غذایی شناخته شده به عنوان چرخ دنده خواستن دارد. ۱۳ ویتامین برای هیکل ما حیاتی است. برخی اجتناب کرده اند آنها عبارتند اجتناب کرده اند A، B، C، D، E، K، ویتامین B-6 را انتخاب کنید و انتخاب کنید ویتامین B-12. در اقامت روزمره ما، با بیرون ملاحظه به آنچه می خوریم، تا حد زیادی این ویتامین های غذایی را اجتناب کرده اند وعده های غذایی بدست آمده می کنیم. هیکل ما علاوه بر این ممکن است ویتامین D را انتخاب کنید و انتخاب کنید K ساخت تدریجی.

هر ویتامین وظایف خاصی را ایفا می تدریجی. هر درجه زیرین خاصی اجتناب کرده اند ویتامین های غذایی باعث بیماری ضعیف تبدیل می شود. شناخته شده به عنوان مثال، اگر ویتامین D کافی بدست آمده نکنیم، ممکن است باعث راشیتیسم شود. ضعیف ویتامین A ممکن است باعث عصر کوری شود.

اگر ما خوب رژیم غذایی متعادل داشته باشیم، به طور خودکار ویتامین های حیاتی کافی را اجتناب کرده اند وعده های غذایی یا مایعات روزانه شخصی بدست آمده می کنیم. ما حتی نیازی به خوردن ویتامین خاصی نداریم. ساده در برخی اسبابک ها برای بهزیستی جذاب خواستن به خوردن روزانه مولتی ویتامین داریم.

فلز:

چرخ دنده معدنی فرآیندهای هیکل را ترتیب می کنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید احساس های هیکل را نیز می سازند. چرخ دنده معدنی باعث تبدیل می شود هیکل ما {به درستی} حرکت تدریجی، از خوب ویتامین موقعیت دارد، با این حال اجتناب کرده اند افت پوند جلوگیری نمی شود. اگرچه ما آن را اجتناب کرده اند غذاهای روزانه شخصی بدست آمده می کنیم، با این حال نیازی به مصرف کردن آن به صورت جداگانه نداریم. چرخ دنده معدنی سیستم امنیت هیکل ما را آسانسور می کنند. برخی اجتناب کرده اند چرخ دنده معدنی مهم عبارتند اجتناب کرده اند کلرید، کلسیم، مس، کروم، فلوراید، آهن را انتخاب کنید و انتخاب کنید ید. بسیاری از اینها چرخ دنده معدنی را می توان اجتناب کرده اند غذای روزانه یا تقویت می کند های مایع مشابه با نمک، سس سویا، شیر، روغن های طبیعی، غلات درست، چسبناک، آجیل را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیره کشف شد.

آب به سلول ها تعیین کنید می دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید شناخته شده به عنوان وسیله ای حرکت می تدریجی کدام ممکن است در آن فرآیندهای هیکل ممکن است انجام شود. یکی اجتناب کرده اند مهمترین چرخ دنده مغذی می خواست هیکل است. علاوه بر این فراوان ترین نوع مایعی است کدام ممکن است در هیکل ما کشف شد تبدیل می شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید ۷۰ سهم اجتناب کرده اند کل جرم ما را تشکیل می دهد. به رفع شدن چرخ دنده مغذی حیاتی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سوئیچ آنها به تمام نیمه های هیکل {کمک می کند}. علاوه بر این کمک به محافظت دمای هیکل را انتخاب کنید و انتخاب کنید کمک به از بین بردن چرخ دنده زائد هیکل حیاتی است.

اب:

در هیکل انسان ۷۰ سهم اجتناب کرده اند کل جرم را آب پوشانده است. آب به سلول ها تعیین کنید می دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید شناخته شده به عنوان وسیله ای حرکت می تدریجی کدام ممکن است در آن فرآیندهای هیکل ممکن است انجام شود. این حیاتی ترین ماده مغذی در بین تمام چرخ دنده مغذی حال است. علاوه بر این فراوان ترین نوع مایع حال در هیکل انسان است. آب به محافظت دمای هیکل {کمک می کند} را انتخاب کنید و انتخاب کنید به از بین بردن چرخ دنده زائد هیکل {کمک می کند}.

می بینیم کدام ممکن است خورده شدن موقعیت فوق العاده مهمی در اقامت ما دارد، هر ماده غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید مایعی تشکیل قطعا ارزش آن را دارد غذایی خاص شخصی است کدام ممکن است در اقامت ما فوق العاده حیاتی است. این ممکن است به افزایش یا مختصر شدن اندازه عمر را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاوه بر این تصمیم گیری سطح یا معیشت ما کمک تدریجی. علاوه بر این به انبساط روانشناختی را انتخاب کنید و انتخاب کنید بدنی ما {کمک می کند}. ما باید اجتناب کرده اند چرخ دنده غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید مایعاتی کدام ممکن است به طور مشترک می خوریم آگاه باشیم. غذای پوپر در اقامت روزمره ما منجر به حداقل یک رفتار مادام العمر {به سمت} خوب اقامت تمدید شده مفید تبدیل می شود.

رژیم وب مبتنی بر دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر