امتیاز دوچرخه سواری شما چقدر است؟ موانع جوامع دوچرخه سواری


شهری با خطوط دوچرخه ایمن

انتقال به یک شهر جدید در میان همه گیری کووید -19 می تواند یک انتقال دشوار باشد. بدون گزینه های معمول مانند رفتن به رستوران ، کنسرت یا رویدادهای ورزشی ، آشنایی با خانه جدید ما با چالش هایی روبرو شده است. وقتی من و شوهرم در ژوئن 2020 به مینیاپولیس نقل مکان کردیم ، هر دو به دلیل مصدومیت از دویدن منصرف شدیم. خوشبختانه مسیرهای دوچرخه سواری بسیار متصل در شهر ، راهی عالی برای کشف شهر جدید و اقامت در فاصله ایمن در اختیار ما قرار داد. ما به سرعت خود را بیشتر از همیشه در حال دوچرخه سواری دیدیم و یکی از دلایل اصلی ادامه دوچرخه سواری این بود که “آسان” بود. ما فقط با تردد خودروها در خطوط دوچرخه دست و پنجه نرم نمی کردیم. ما هرگز به مناطقی برخورد نکرده ایم که مسیرهای دوچرخه به طور ناگهانی به پایان برسد ، خوشبختانه هرگز مجبور به تداخل در تردد وسایل نقلیه نشده ایم. من دوچرخه سواری را دوست ندارم زیرا اتومبیل ها بدون توجه زیاد به دیگران در جاده از سرعت می گذرند ، اما مسیرهای دوچرخه سواری شهرهای دوقلو نسبتاً از این امر ایمن بودند. بزرگترین شکایت من این است که گاهی اوقات دوچرخه سواران زیاد (چگونه می توانم چنین چیزی بگویم)!

در دوران مدرسه ، من از کلاس دوچرخه سواری می کردم و می رفتم ، اما فقط نیاز داشتم یک مایل را در خیابان های خالی از سکنه طی کنم (اگرچه هیچ مسیر دوچرخه ای وجود نداشت). از آن زمان به بعد به دوچرخه سواری فکر می کردم ، اما موانع متعددی وجود داشت ، از جمله عدم اتصال زیرساخت (خطوط دوچرخه سواری که به هم متصل می شوند و ناگهان نیازی به ادغام با تردد وسایل نقلیه ندارند) ، عوامل اجتماعی مانند عدم وجود دوچرخه های محافظت شده خطوط و پیاده روها و نور ضعیف و همچنین عوامل شخصی مانند عدم دسترسی به دوش هنگام رفتن به محل کار. در مینیاپولیس ، بسیاری از ساکنان برای رفت و آمد یا فقط ورزش دوچرخه سواری می کنند ، و اکنون دلیل آن را می فهمم: زیرساخت های شهر آن را آسان و سرگرم کننده می کند. این باعث شد بیشتر به این فکر کنم که باید چه کار کرد تا در شهرهای دیگر این فرصت فراهم شود که از مزایای دوچرخه سواری بی دغدغه در جوامع خود برخوردار شوند.

دوچرخه سواری برای کار یا مدرسه فواید زیادی دارد ، از جمله:

    • افزایش فعالیت بدنی ، که ممکن است منجر به کاهش خطر بیماری های مزمن شود
    • کاهش ردپای کربن
    • اجتناب از ترافیک
    • کاهش خطر ابتلا به COVID-19 از طریق حمل و نقل عمومی
    • بهبود خلق و خو و شناخت
    • به مردم کمک کنید تا 150 دقیقه فعالیت بدنی در هفته به توصیه های کالج پزشکی ورزشی آمریکا برسند
    • در هزینه خود صرفه جویی کنید زیرا دوچرخه سواری ارزان تر از رانندگی و رانندگی است

علیرغم مزایای آن ، موانعی برای دوچرخه سواری در بسیاری از جوامع وجود دارد ، از جمله اتصال زیرساخت ها ، عدم وجود مسیرهای محافظت شده از دوچرخه یا پیاده روها و نور ضعیف. اتصال زیرساخت ها یکی از موانع اصلی دوچرخه سواری در شهرهای ایالات متحده است. خط مشی های کامل خیابان ها می تواند به ایجاد جوامعی کمک کند که انتخاب فعالیت روزانه راحت تر و ایمن تر است. خیابانهای کامل طوری طراحی شده اند که ایمنی ، راحتی و حق تقدم پیاده روها و دوچرخه سواران را در اولویت قرار دهند تا به ایجاد جوامع قابل سکونت با ایمنی و سلامت عمومی در خط مقدم کمک کنند. از بین بردن موانع اضافی برای دوچرخه سواری ، مانند مسیرهای باریک دوچرخه ، جدا نشدن از وسایل نقلیه موتوری ، تقاطع های دشوار و مسیرهای دوچرخه سواری پوشیده از برف و یخ ، راه هایی برای احساس راحتی بیشتر افراد در هنگام دوچرخه سواری است.

نقشه دوچرخه نقشه ایالات متحده 2020در حالی که انتخاب نهایی برای فعال شدن یا دوچرخه سواری برای کار با هر فرد است ، ارائه دسترسی به مسیرهای دوچرخه سواری ایمن ، به هم پیوسته و روشن باید مسئولیت جامعه باشد و سیاست های جامعه می تواند به اولویت بندی دوچرخه سواران هنگام برنامه ریزی زیرساخت های شهر کمک کند. ACSM American Fitness Index اتصال زیرساخت ها را با استفاده از چهار شاخص ارزیابی می کند که یکی از آنها نمره دوچرخه سواری است.®به مینیاپولیس #1 در امتیاز دوچرخه MN®و به دنبال آن پورتلند ، OR ، شیکاگو ، IL ، دنور ، CO و سان فرانسیسکو ، CA. اما چه چیزی باعث شد این شهرها به بالای لیست برسند؟ اولا ، آنها دارای زیرساخت های متصل به هم با خطوط دوچرخه سواری خوب هستند که اغلب از تردد وسایل نقلیه موتوری جدا می شوند. مینیاپولیس در سال 2016 یک سیاست کامل خیابان اجرا کرد که اول از همه عابران پیاده را اولویت می دهد ، سپس استفاده از دوچرخه و وسایل نقلیه عمومی و در نهایت استفاده از وسایل نقلیه موتوری. مینیاپولیس دارای شبکه رو به رشدی از مسیرهای دوچرخه سواری است که افراد در هر سنی را تشویق می کند تا در طول سال ، هم برای ورزش و هم برای رفتن به محل کار ، دوچرخه سواری کنند. بسیاری از شهرهای دیگر زیرساخت مسیر دوچرخه سواری مشابهی را اتخاذ کرده اند ، اما هنوز هم بسیاری از شهرها فاقد خطوط دوچرخه ایمن و متصل به یکدیگر هستند.

نویسنده: آلیسون شرودر ، MD عضو پزشکی ورزشی در میدان کلینیک مایو در مینیاپولیس ، MN است. او از اوت 2021 به عنوان گروه پزشکی و توانبخشی مرکز پزشکی دانشگاه پیتسبورگ به عنوان هیئت علمی به عضویت در می آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *