آیا 30 یا 60 دقیقه ورزش برای کاهش وزن بهتر است؟

آیا 30 یا 60 دقیقه ورزش برای کاهش وزن بهتر است؟


وقتی نوبت به بهترین ورزش برای کاهش وزن می رسد ، کمتر می تواند بیشتر باشد. بنابراین ، اگر به گونه ای برنامه ریزی شده اید که فکر می کنید برای کاهش چربی بدن خود باید بیشتر تلاش کنید ، می تواند شوکه کننده باشد – 30 دقیقه ورزش برای کاهش وزن ممکن است تنها چیزی باشد که شما نیاز دارید! در حقیقت ، مطالعات فقط نیم ساعت در روز طول کشیده است. افزایش چربی سوزی برای کاهش وزن م thanثرتر از یک تمرین 60 دقیقه ای است! سردرگمی ذهنی؟ باور کنید! این خبر مهمی برای کسانی است که مطمئن هستند شما زمان کافی برای تناسب اندام و احساس عالی ندارید. 30 دقیقه تنها چیزی است که شما نیاز دارید. و ما دقیقاً به شما نشان خواهیم داد که چگونه تمرینات کوتاه مدت می تواند برای شما و برنامه شما مفید باشد.

علم درباره اینکه چرا یک تمرین 30 دقیقه ای می تواند بهتر از یک ساعت کامل باشد

آ مطالعه مطالعه ای که در مجله فیزیولوژی آمریکا منتشر شد نشان داد شرکت کنندگانی که فقط 30 دقیقه در روز ورزش می کردند ، حدود 30 درصد بیشتر از کسانی که یک ساعت کامل ورزش کردند ، وزن خود را از دست دادند. چرا؟ شرکت کنندگانی که به مدت 30 دقیقه ورزش کردند ، در طول روز علاوه بر جلسات تمرینی خود ، انرژی بیشتری را صرف کردند ، احتمالاً به این دلیل که پس از تمرین انرژی بیشتری برای آنها باقی مانده بود. تمرینات طولانی مدت همچنین می تواند باعث احساس گرسنگی در افراد شود. کسانی که ساعت ها ورزش می کنند ممکن است بیش از کالری اضافی که در واقع می سوزانند ، بیشتر بخورند ، که این امر آنها را از کمبود کالری مورد نیاز برای کاهش وزن دور می کند. علاوه بر این ، تمرینات 30 دقیقه ای بسیار مناسب تر هستند تا بتوانند در یک برنامه شدید قرار بگیرند که احتمال ثبات را افزایش می دهد ، مهمترین عامل در کاهش وزن.

5 نکته برای تناسب 30 دقیقه سلامتی در روز

اگر فکر می کنید تقریباً غیرممکن است که یک تمرین طولانی تر را در روز شلوغ خود قرار دهید ، وقت آن است که تمرینات کوتاه تری را برای برنامه و اهداف تناسب اندام خود انجام دهید! در اینجا پنج نکته برای انجام این تمرینات سریع و در عین حال موثر 30 دقیقه ای در طول روز وجود دارد.

شماره 1 تمرینات خود را مانند یک جلسه برنامه ریزی کنید

وقتی در تقویم خود جلسه ای دارید ، آن را از دست نخواهید داد. زمان را مسدود کرده اید و مصمم هستید. همین امر باید در مورد تمرینات شما صادق باشد. قبل از شروع هفته شلوغ ، به برنامه خود نگاه کنید. تصمیم بگیرید که چه زمانی می توانید در تمرینات خود جا بیفتید و آنها را در تقویم خود برنامه ریزی کنید. اگر برنامه شما تغییر کرد ، مهم نیست. زمان دیگری را در برنامه خود پیدا کنید! به یاد داشته باشید: وقتی نوبت به تمرینات کاهش وزن می رسد ، همه چیز به ثبات و ثبات مربوط می شود!

2. تمرینات خود را به دوره های کوتاه تر تقسیم کنید

علوم پایه نشان داده است که تمرینات کوتاه مدت می توانند به اندازه تمرینات طولانی مدت مثر باشند. بنابراین برای کاهش وزن تمرین 60 دقیقه ای را فراموش کنید! سعی کنید تمرینات خود را به دو جلسه 15 دقیقه ای در روز تقسیم کنید. می توانید تمرکز کنید قدرت ساختمان در یک جلسه و افزایش ضربان قلب در دیگری ترفند انجام تمرینات فوق العاده کوتاه؟ تمرکز. تمام تلاش خود را بکنید ، در هر دقیقه از وقت خود!

شماره 3 لباس های ورزشی خود را پیشاپیش آماده کنید

نشانه های بصری ، مانند آماده سازی لباس های ورزشی شب قبل ، به مغز شما کمک می کند تا عادات خود را ایجاد کند. و یک نکته کمتر که باید قبل از عرق کردن به آن فکر کنید. وقتی به موقع تحت فشار قرار می گیرید ، هر دقیقه مهم است. آماده بودن وسایل تمرین برای استفاده ، زمان گرانبهای مورد نیاز برای انتخاب آنها را از بین می برد.

شماره 4 آن را سرگرم کننده کنید!

اگر هرگز از ورزش کردن لذت نبردید ، ممکن است این یک مفهوم خارجی باشد. در اینجا دعوت شما برای یافتن تمرینی است که کمتر از آن متنفر هستید. راههای مختلف زیادی وجود دارد کالری بسوزانید، عضله سازی کنید، تنش را رها کنید، و انعطاف پذیری خود را افزایش دهیدبه در واقع ، “آه!” نیازی نیست که به تمریناتی که شما را مجبور به گفتن می کند بسنده کنید.

شماره 5 به خودتان پاداش دهید

در طول تمرینات خود ، سروتونین ، اندورفین و دوپامین آزاد می کنید که احساس فوق العاده ای را بعد از تمرین به شما می دهد. اگر تا به حال قد دونده را تجربه کرده اید ، می دانید! برای برخی ، پیش بینی این احساس به تنهایی انگیزه کافی برای عمل است. با این حال ، این برای همه صدق نمی کند.

برای کسانی که اقناع آنها دشوارتر است ، سعی کنید با ایجاد پاداش برای رسیدن به اهداف تناسب اندام ، مغز خود را تقویت کنید. شاید بتوانید بعد از تمرین از قهوه کم قند مورد علاقه خود لذت ببرید. یا از خوردن یک غذای سالم ، لباس های ورزشی جدید یا سرخ کن که به دنبال آن هستید برای پایان دادن به تمام تمرینات خود در پایان هفته استفاده کنید.

اگر زمان شما کوتاه باشد چه؟

بعضی روزها برای کاهش وزن یک تمرین 30 دقیقه ای نخواهد بود. جلسات لحظه آخری در حال نزدیک شدن است ، بچه ها عصبانی می شوند و برنامه ها پر کار است. ما انسانیم! این روزها تمام تلاش خود را بکنید تا راههای دیگری برای فعال ماندن پیدا کنید. می توانید از پله ها بالا بروید ، صحبت ها و جلسات پیاده روی را برنامه ریزی کنید ، هنگام مسواک زدن اسکوات انجام دهید ، یا حتی زمان سنجی برای بلند شدن و ورزش هر ساعت تعیین کنید. ما عاشق 10 تا 10 تکرار پرتاب ، لانگ ، اسکوات پرش ، ضربات پشت سر ، v-ups و تخته هستیم آنها را در طول روز بچرخانید!

به زمان و بدن خود احترام بگذارید

زمان و بدن شما دو مورد از ارزشمندترین چیزهایی هستند که دارید. بسیاری از مردم تمایل بیشتری به زمان دارند زیرا نمی دانند می توانند هر دو را در اولویت قرار دهند. یک تمرین 30 دقیقه ای نه تنها از تلاش برای کاهش وزن پشتیبانی می کند ، بلکه می تواند ذهن شما را تحریک کند ، خلاقیت و بهره وری شما را بهبود بخشد و یک زندگی فعال و سالم را هدایت کند.

این زمان اضافی به شما زمان بیشتری می دهد تا سرعت خود را کاهش داده و تمام کارهای دیگر فهرست کارهای خود را انجام دهید!

آماده اید تا ببینید تمرینات سریع چقدر سرگرم کننده و م effectiveثر است؟ اگر هنوز به انجمن ما ملحق نشده اید ، به صورت رایگان ثبت نام کنید و به تمرینات رایگان نامحدود دسترسی پیدا کنید. گزینه های زیادی برای برنامه های شلوغبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *