آیا می توانید مقدار نامحدود میوه را در برنامه غذایی خود مصرف کنید؟

شکی نیست که میوه ها و سبزیجات بخش مهمی از رژیم غذایی Nutrisystem هستند. برخی از افراد می‌خواهند از این موضوع نهایت استفاده را ببرند و به این فکر می‌کنند که آیا می‌توانند مقادیر نامحدود میوه بخورند. تعجب آور نیست که افراد بیشتری در مورد خوردن میوه ها از سبزیجات سوال می کنند.

من از شخصی شنیدم که گفت: “من علاقه مندم رژیم غذایی Nutrisystem را نسبتاً زود شروع کنم. اما فکر می کنم می توانم مقدار زیادی میوه بخورم یا خیر. من عاشق شیرینی هستم و حتی می دانم که ممکن است مجبور شوم این کار را انجام دهم. کوکی ها را رها کنید، من احساس می کنم که موز هستم.” در زیر به این نگرانی ها خواهم پرداخت.

من متوجه شدم که گاهی اوقات در مورد تعداد نامحدود میوه و سبزیجات در این رژیم سردرگمی وجود دارد. بسیاری از سبزیجات غیر نشاسته ای نامحدود هستند، اما فقط آنهایی که شاخص گلیسمی پایینی دارند. (به عنوان مثال گوجه فرنگی، مارچوبه و کلم بروکلی است.) ممکن است قبلاً از این موضوع آگاه باشید، اما Nutrisystem غذاهای سازگار با گلیسمی را ترویج و ارائه می دهد، به این معنی که آنها دارای نشاسته و کربوهیدرات کمتری هستند تا احساس سیری داشته باشید و خون خود را حفظ کنند. شکر . . درست شد. ما شما را تشویق می کنیم که بیشتر غذاهای سازگار با قند خون و غذاهای نامناسب کمتری مصرف کنید.

به همین دلیل است که میوه بی حد و حصر نیست. آنها تمایل به قندهای طبیعی بیشتری دارند. (به عنوان مثال یک سیب می تواند بیش از ۲۵ گرم قند داشته باشد، اگرچه این قندها مفیدتر از نوع فرآوری شده آن هستند زیرا به راحتی به انرژی تبدیل می شوند.) اگرچه توصیه می شود تا سه وعده میوه در روز بخورید. این نامحدود نیست اما اندازه های سرو سخاوتمندانه هستند. برای مثال، یک وعده یک سیب، یک موز یا یک فنجان کامل زغال اخته، گیلاس، توت فرنگی یا آناناس است.

پیشنهاد می شود یک میوه را همراه با صبحانه و همچنین میوه دیگری را در یکی دیگر از وعده های غذایی اصلی یا میان وعده مصرف کنید. می توانید همراه شام ​​یک میوه یا سبزی بخورید. اگر در وعده شام ​​میوه را به جای سبزیجات انتخاب کنید، تا سه بار در روز می رسد. صبحانه پیشنهاد می شود زیرا معمولاً ترکیب میوه با صبحانه بسیار آسان است. به سادگی توت فرنگی را به غلات یا زغال اخته در بالای نان تست فرانسوی اضافه کنید. همچنین افزودن میوه به میان وعده پروتئینی آسان است. گیلاس روی ماست یونانی یا پنیر دلمه راهی سریع، آسان و مغذی برای وارد کردن یک وعده غذایی به روز است.

می دانم که این سوال بر اساس خوردن میوه زیاد بود، اما باور کنید یا نه، برخی از افراد گاهی از من می پرسند که آیا می توانند میوه را به دلیل دوست نداشتن آن حذف کنند؟ شما نباید میوه را از دست بدهید، اما می توانید چهار اونس آب میوه خالص را بدون افزودن شکر جایگزین کنید.

من می دانم که نخوردن میوه های نامحدود ممکن است منفی به نظر برسد، اما صادقانه بگویم، شما همچنین باید سبزیجات و پروتئین را نیز اضافه کنید. بنابراین شما جنبه های جدید زیادی دارید که سعی می کنید روی آنها کار کنید. بنابراین شما معمولا بیش از اندازه کافی دارید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر