آیا می توانید در Medifast تقلب کنید و همچنان وزن کم کنید؟

اغلب این سوال مطرح می شود که Medifast چقدر مجاز به تقلب است یا اینکه اگر تقلب کنید همچنان وزن کم خواهید کرد. خب، حدس می‌زنم این بستگی به این دارد که منظور شما از تقلب چیست. چون از نظر فنی، من همیشه در رژیم غذایی ام تقلب کرده ام. با این حال، من معتقدم یک راه مطمئن و موثر برای انجام این کار وجود دارد که در مقاله بعدی به آن خواهم پرداخت.

درک کنید که Medifast واقعا چگونه کار می کند: دلیل موثر بودن این رژیم سه گانه است. اول، شما کالری کمتری نسبت به حالت عادی مصرف می کنید، زیرا غذاها کالری و کربوهیدرات کمی دارند. دوم، شش وعده غذایی کوچک در طول روز بخورید که به افزایش متابولیسم و ​​مبارزه با گرسنگی کمک می کند. در نهایت، با مصرف کمتر کربوهیدرات و پروتئین بیشتر، بدن شما وارد یک حالت متابولیک به نام کتوز می شود که بدن شما را تشویق می کند تا چربی های خود را بسوزاند.

کتوزیس واقعا سرزمین موعود این رژیم و جایی است که در نهایت می خواهید باشید. می توانید این را با نوارهای کتون آزمایش کنید – که به طور قطع به شما می گوید که آیا به این حالت رسیده اید یا خیر. (می توانید آنها را در هر داروخانه یا مرکز پریمیوم تهیه کنید.)

آیا تقلب در رژیم مدیفست شما را از کتوز خارج می کند؟ اگر از کتوز خارج شوید، کاهش وزن را به سرعت و به طور چشمگیری متوقف خواهید کرد. با این حال، خبر خوب این است که تنها چند روز طول می کشد تا به آن بازگردید. بنابراین، اگر از تراشه های کتوژنیک خود متوجه شدید که بیرون هستید، واقعاً وحشت نکنید. اگر در مورد کربوهیدرات ها تقلب کنید، به احتمال زیاد از این حالت خارج خواهید شد. اگر با پروتئین تقلب کنید، وضعیت بسیار بهتری خواهید داشت. بنابراین، از نظر فنی، بهتر است یک همبرگر آبدار خوب به جای اینکه سعی کنید یک دونات یا یک تکه کیک دزدکی تهیه کنید.

تقلبی که فکر می کنم در واقع به کاهش وزن من با Medifast کمک کرد: خوب، اکنون اعتراف می کنم که همیشه به چیزهایی که طراحی شده اند نمی چسبم. اما من در این مورد باهوش هستم. من چندین بار در روز چیزهایی را به غذاهای بسته بندی شده اضافه می کنم. منظور من از این کار این است که شربت بدون چربی و بدون قند را به شیک، دسر و کاپوچینو اضافه می کنم. من گاهی اوقات خامه بدون چربی اضافه می کنم. من همچنین پنیر بدون چربی، خامه ترش و هوموس را به فلفل چیلی، تخم مرغ و سوپ/خورش اضافه می کنم. من گهگاه آب سودا را به نوشابه های نوشابه فواره ای اضافه می کنم. من از مواد خشک برای پودینگ برای تهیه کیک، کلوچه و بیسکویت “ایمن” استفاده می کنم.

به طور خلاصه، من در مصرف غذاها آزادی عمل زیادی به خرج می دهم، اما سعی می کنم از موادی استفاده کنم که بدون چربی یا شکر باشد. این به من تنوع بیشتری می دهد و من را در مورد غذا خوردن هیجان زده تر می کند.

آزادی هایی که با غذای بدون چربی می گیرم: هر روز پنج وعده غذایی از قبل آماده شده با این رژیم میل می کنید و یک وعده را خودتان تهیه می کنید. (برخی افراد این وعده غذایی را حذف می کنند، اما شما نباید این کار را انجام دهید زیرا فکر می کنم انجام این کار باعث کاهش متابولیسم شما می شود. من این را امتحان کرده ام و همیشه نتایج من را کند کرده است.) قرار است پروتئین بدون چربی، سبزیجات با گلیسمی پایین بخورید. و بیشتر به این متعهد هستم. اما، اگر خانواده من گوشت چرخ کرده می خورند، گاهی اوقات من برای خودم سینه مرغ درست نمی کنم. یا، اگر خانواده من نخود سبز شیرین داشتند، من خودم را به دلیل داشتن شاخص گلیسمی بالا انکار نمی کردم. و گاهی اگر نان را بیرون بیاورم برگر را از خودم دریغ نمی کنم.

فکر می‌کنم اگر یک «میان‌وعده و اغلب سبز» می‌خورم، خیلی خوب عمل می‌کنم. و حتی با اشتباهات کوچک، من هنوز کالری و کربوهیدرات بسیار کمتری نسبت به معمول مصرف می کنم. و اگر کاهش وزن من نشانه ای باشد، خوب هستم.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر