آنچه باید در مورد پیاده روی برای تناسب اندام بدانید

آنچه باید در مورد پیاده روی برای تناسب اندام بدانید


اگر از فعالیت بدنی اجتناب کرده اید زیرا معتقد هستید که باید شدید باشد ، اجازه دهید ما به شما یک بمب حقیقتی که دوست خواهید داشت تقدیم کنیم – ورزش برای م effectiveثر بودن نیازی به شدت ندارد! وارد کنید: تناسب اندام پیاده روی. بله ، پیاده روی برای تناسب اندام نه تنها قابل قبول است ، بلکه بسیار مفید است و می تواند به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از یک برنامه ورزشی م serveثر عمل کند.

این که آیا به تازگی سفر تناسب اندام خود را آغاز کرده اید یا نمی توانید با تمرینات نفس نفس زدن و عرق کردن مقابله کنید ، پیاده روی می تواند یک روش ورزشی کم هزینه و کم سرمایه برای کمک به شما در رسیدن به اهداف تناسب اندام باشد.

برای آگاهی از مزایای پیاده روی برای تناسب اندام و اینکه چرا این یک جایگزین موثر برای تمرینات شدید است ، ادامه مطلب را بخوانید!

مرتبط: صبح خود را با پیاده روی 15 دقیقه ای آغاز کردم: در اینجا چه اتفاقی برای سلامتی من افتاده است

فواید پیاده روی

پیاده روی دارای مزایای جدی برای سلامت جسمی و روانی شما است.

برای مبتدیان ، پیاده روی برای تناسب اندام می تواند کمک کننده باشد حمایت از کاهش وزن، افزایش طول عمر ، بهبود سلامت قلب ، کاهش خطر دیابت، و حتی ممکن است به شما کمک کند خلاق تر باشید

بردن؟ این فقط به شما کمک می کند تا شروع کنید احساس بهتری جامع! و بیشتر هم هست. این تمرین با شدت کم با رفتن به عضویت گران قیمت در باشگاه ، در هزینه های اضافی شما صرفه جویی می کند ، در حالی که خطر استرس مفاصل را کاهش می دهد و قطعاً بعد از هر تمرین از شما مالیات می گیرد.

بهترین قسمت؟ پیاده روی تناسب اندام یکی از ساده ترین کارهایی است که می توانید برای تحرک شما انجام دهید. برای اکثر شما تنها کاری که باید انجام دهید این است که کفش های کتانی خود را ببندید و از خانه خارج شوید! و بهترین راه برای برداشتن قدم های شما وجود ندارد. طبق تحقیقات انجام شده ، پیاده روی نیز می تواند به همان اندازه مثر باشد. منانفجارهای کوچک تشنج طولانی تر در طول روز یا در همان زمان. این مربوط به کارکردن آن برای شما و برنامه شماست!

بنابراین اگر شما یک میز کار دارید ، بگذارید این انگیزه برای حرکت باشد! این مراحل را انجام دهید و از بسیاری از آنها اجتناب کنید خطرات سبک زندگی بی تحرکبه

مطالب مرتبط: فواید شگفت انگیز پیاده روی

پیاده روی برای تناسب اندام چیست؟

قبل از این که جلوتر برویم ، پیاده روی برای تناسب اندام چیست؟

پیاده روی برای تناسب اندام به کار بردن قصد در پیاده روی های شما است. این بدان معنی است که شما دریافت می کنید اهداف، سطح آمادگی جسمانی ، توصیه های رویداد CDCو هنگام ایجاد یک برنامه پیاده روی تناسب اندام ، آن را در نظر بگیرید.

به جای اینکه به آرامی در محله خود حرکت کنید ، می خواهید بر افزایش ضربان قلب ، رسیدن و حفظ تعداد مشخصی از پیاده روی در روز تمرکز کنید. فرم مناسب پیاده روی

چگونه پیاده روی تناسب اندام را شروع کنیم؟

خبر خوب – اگر یک جفت کفش کتانی دارید ، آماده هستید تا برنامه تناسب اندام پیاده روی خود را شروع کنید. با این حال ، مهم است که خود را برای موفقیت آماده کنید. مانند هر برنامه تمرینی جدید ، به راحتی می توان بهترین نیت را داشت اما تمرکز خود را در این راه از دست داد. این پنج مرحله به شما کمک می کند تا با پیاده روی به اهداف تناسب اندام خود برسید.

شماره 1 یک هدف هفتگی تعیین کنید

برنامه پیاده روی شما بخش مهمی از دستیابی به اهداف تناسب اندام شما خواهد بود ، اما تنها آن نخواهد بود! وقتی صحبت از سالم ماندن ، قوی و متناسب بودن می شود ، روال متعادل این تمرین شامل تمرینات قلبی عروقی ، قدرتی ، انعطاف پذیری و تحرک است.

به یاد داشته باشید ، برنامه پیاده روی شما باید در حدود روزهای تمرینات قدرتی شما برنامه ریزی شود. می توانید قبل یا بعد از تمرینات مقاومتی ، در ساعات مختلف روز یا حتی در روزهای مختلف پیاده روی کنید ، فقط مطمئن شوید که به هدف هفتگی 150 دقیقه ای خود رسیده اید.

شماره 2 برای پیاده روی خود برنامه ریزی کنید

پیاده روی های خود را مانند جلسات برنامه ریزی کنید تا از رسیدن به هدف هفتگی خود مطمئن شوید. سرانجام، مطالعات نشان دهید که عاداتی وجود دارد که به طور مرتب انجام می دهید (و در ساعات مشابه هر روز/هفته).

فرض کنید می خواهید روزی 30 دقیقه ، پنج روز در هفته پیاده روی کنید. می توانید 30 دقیقه پیاده روی طولانی داشته باشید یا فقط آنجا را ترک کنید. شاید شما دو پیاده روی 15 دقیقه ای انجام دهید ، شاید حتی سه پیاده روی 10 دقیقه ای! فقط مطمئن شوید که با برنامه خود سازگار هستید.

شماره 3 همیشه “دلیل” خود را بدانید

آیا یادتان هست که فصل قبل درباره فواید پیاده روی را بخوانید؟ این سرگرم کننده بود ، نه؟ شما شروع به تجسم نسخه شادتر و سالم تری از خود می کنید. احساس خوبی داشتید و انگیزه داشتید. اما انگیزه موقتی است. ممکن است در برخی روزها خود را فوق العاده الهام بخش و در روزهای دیگر برعکس بدانید. به همین دلیل دانستن دلیل خود بسیار مهم است.

این را بنویسید و خود را به عنوان یک نسخه آرام تر ، با انگیزه تر و الهام بخش تر از خودتان تصور کنید. به روال پیاده روی خود پایبند باشید!

و در روزهایی که انگیزه در هیچ کجا یافت نمی شود ، به “چرا” خود بازگردید. برخی روزها ممکن است سخت تر از روزهای دیگر باشد ، اما بدانید که در حال حرکت به سوی اهداف خود هستید. تسلیم نشو!

شماره 4 یک مجله پیاده روی شروع کنید

در حالی که تغییرات جسمی کندتر اتفاق می افتد ، مزایای روحی ورزش پیاده روی می تواند کاملاً آنی باشد. واقعاً با نوشتن احساسی که بعد از هر پیاده روی (یا در پایان روز) دارید ، آن لذت را القا کنید. این به شما کمک می کند تا ناخودآگاه عادت پیاده روی جدید خود را تقویت کرده و پایبندی به آن را بسیار ساده تر کنید. همانطور که مغز شما متوجه می شود بعد از هر پیاده روی چقدر احساس خوبی دارد ، در واقع شروع به گفتن می کند که در سطح ناخودآگاه راه بروید!

شماره 5 روال پیاده روی خود را بهبود بخشید

افزودن طعم کمی به پیاده روی های شما آنها را بیشتر سرگرم کننده می کند و همین امر باعث می شود شما از آنها لذت ببرید. ما دوست داریم به آهنگ های مورد علاقه خود گوش دهیم ، به پادکست یا کتاب صوتی گوش دهیم و حتی از یک دوست بخواهیم در پیاده روی های ما به ما بپیوندد. شما شگفت زده خواهید شد که چقدر سریع زمان می گذرد در حالی که شما در حال انفجار هستید!

این تمرین را برای تمرین بدنسازی خانگی امتحان کنید

اگر نمی توانید برای پیاده روی بیرون بروید ، چه می کنید؟ بدون استرس! دکمه پخش را در خانه 17 دقیقه ای مورد علاقه خود بزنید پیاده روی تناسب اندام روتین با مربی FitOn Bree Koegel. شما یک مایل یا بیشتر پیاده روی به سمت موسیقی پر انرژی می روید که قدم شما را (به معنای واقعی کلمه) بالا می برد.

یک برنامه پشتیبان تهیه کنید و موانع را قبل از آمدن پیش بینی کنید (آب و هوای بد ، روزهای تاریک ، یا شاید فقط کسالت!) هنگامی که زندگی اتفاق می افتد (و به ما اعتماد کنید) ، برای انگیزه و تمریناتی که به شما کمک می کند ، به برنامه FitOn بروید. قدم های خود را در جهت اهداف خود بردارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *